Alla inlägg under april 2014

Av Moa - 30 april 2014 08:11

Okej det var ett tag sen jag skrivit har inte orkat och sen vet jag inte vad jag ska skriva om. Idag är sista skoldagen för den här v för imorgon är det första maj och fredag är det ju klämdag så då är jag ledig då med. Månaderna går fort nu det är redan maj nu.


Käkar lite yoghurt med havre fras eller om de är puffar haha lär mig aldrig vad dom heter . De ser ut som kuddar i alla fall haha.


Ska bli skönt med 4 dagars helg haha får man väl se om man vänder på dygnet igen. På slutet av lovet hade man ju vänt på dygnen rejält. La mig vid 5 halv 6 kanske haha.


Och va hyper och uttråkad dom nätterna som fan. Visste inte vad jag skulle göra men skratta som fan åt typ killar som spela multiplayer på Gta V som jag vill ha till pc nån gång. Hoppas de kommer ut i juni. Sedan kolla jag på lite bloopers det var jävligt roligt de. Roligt och se när dom klantar sig under inspelningarna haha.


Nu ska jag äta upp de här lite snabbt och göra mig iordning för att gå ut till bussen. Ciao

Av Moa - 13 april 2014 11:40

Igår så fick Aragorn komma ut till skogen för första gången, och det älska han. Han käka en massa granris och enris och så lingonris. Tog med mig lingonris hem , mamma fixa lingonriset.


Han va trött sen hela dagen och kvällen när han kom hem hehe. Men idag är han sitt vanliga jag igen haha.


Ska lägga in lite bilder. Tycker jag får så jävla fina bilder på han ibland.

                                          Här är bilderna. I nån av bilderna så ska han gå in i världens sämsta stället vid ett träd. Ja ni kan ju tänka vilket jädrans trassel de blev då haha . Sedan så bärde jag ut honom ur de stället så han blev och pipa och morra till typ. Men när jag flytta han till de ställe där han får vara så satt han där en stund sur haha.


Men han blev snart aktiv igen men han försökte och komma tillbaka dit men han lyckades inte.


Har lite videosar med men vet inte om jag ska lägga ut dom hehe. Eller whatever dom är roliga haha.
 
 
 
 
  Så där nu ska jag äta frukost och kolla på The O.C Ciao

Av Moa - 2 april 2014 14:55

Haha jag är trött som vanligt sitter här och undrar vad fan man ska göra. Orkar knappt nå för jag är så trött. Har i alla fall kollat om det kommit nå ny information om GTA V till pc och när sims 4 kommer ut men ingen nytt blir ju så less.


Igår var jag på UF mässa sååå drygt men nu är det äntligen klart och ska avveckla vårt företag som man vart påtvingad till. Men man fick ju bra med pengar på första säljtillfället sålde för 95000 och vi var 10 st som hjälpte till då. Vi fick erbjudande från eldrimner och hjälpa till och sälja på en gårdsbutik. Så fick 10-20 procent kom inte ihåg vad men vi fick sammanlagt 1850 kr så det var ju jättebra. Sedan efter de när vi skulle göra ett företag själv så forsatte vi med iden och sälja mathantverk åt andra företag.


Andra säljtillfället var ju då igår och man var tvungen och ha minst 2 st säljtillfällen. Sålde väl inte så mycket fick lite sålt då jag hade min tid, men det blir inte mycket om vi ska dela på 9 st och om vi ska ge pengarna till företagen som vi fick mathanverk för. Varför vi är 9 nu är för att en gick med i ett annat företag.


Jaja nu har ja förklarat va ja gjort långt innan haha. Men men stog från 12 till kl 3 där då, sista timmen innan kl 3 var outhärdlig som fan hade ju ont i kroppen och bara vänta på att kl skulle bli 3. Käka en god lunch potatis och kött. Sedan efter det så tog jag vattenmelon, honungmelon, vindruvor som var röda och banan. Sedan tog jag en kopp te med en kaka sen stack vi tillbaka när vi var klar så vi var där vi 12 då allt börja.


Man hade ju godis där som vi köpte för gästerna och klara mig ett bra tag men sen då dom andra börja ta så blev man ju körd sen stog man ju där och käka godis ibland haha. Sedan smaka ja något från dom andra montrarna , två olika tryfflar typ och så en kärleksmums haha.


Ja nu har man ju uppdaterat bloggen och vet inte fortfarande vad jag ska göra än haha har inte tänkt på de :P


Jaja får väl se om man lägger sig och kollar på Dr Quinn den är sååå bra, eller om man ska spela nått spel som jag ska orka starta och spela haha.

Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards