Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Äntligen

Av Moa - 28 februari 2014 13:40

Har fått gått igenom mina blogg inlägg precis. För kolla om bilderna försvann på bloggen om man tar bort dom i arkivet och det gjorde dom verkligen tur att jag kom ihåg vart allt låg och så hehe.


Idag var sista praktikdagen det är skönt. Idag fick jag och handledaren släppa ut hästarna för att ingen hade varit där innan. Sedan när dom var ute börja vi arbeta i fjöset så det var klart. Kl 8 var det ett möte och vi hann klart i fjöset tills dess så de enda som var kvar sen med djuren och göra var i stallet. Fick även släppa ut baggarna igen hehe.


Har bara varit med om det två ggr att baggarna och hästarna har släppts ut när jag är där hehe. Efter mötet då så fick vi fika handledaren bjöd mig på fika. Under mötet fick nån person ett paket som det var godis i så dom bjöd på de så tog några bitar av de också.


Det var morotskaka inte min favorit för blev må illa men hade inte heller ätit nå innan så de var på tom mage. Efter fikat gick jag in och käka lite av min lunch innan jag gick ut och fixa i stallet.


I stallet tog jag bort kiss och bajs åt kaninerna gav dom nya pinnar och vatten.

Vägde upp hö åt hästarna och la i deras hösäck. Sedan gav jag dom deras kvällsmat typ hehe. Sedan sopa jag i stallet och sedan slutade jag.


När jag kom till stan köpte jag spån för att vara säker på att spånet räckte till buren för städa ju den idag till Aragorn. Jag köpte även dom nya marabou chokladkakorna oreo och crunchy corn får se hur det smakar.


Nu sitter jag här nyduschad, nystädat rum och Aragorn har städat. Så nu kan jag ställa fram mitt godis ta ett glas cola och bara myyyysa hihi yeey. Jag har nu sportlov så det ska bli jävligt skönt.


Nu ska jag ta fram godiset och colan och sen kolla lite förhäxad tror jag eller spela sims beror helt på vad jag orkar hehe.


Just det har lite bilder och lägga ut bara först innan jag går.                     Tog kort där jag äter och byter om och hur byggnaden ser ut utanför och så tog jag kort på stallet och mejeriet typ. Här är Aragorns fredagsmys haha.


Nu så ska ja ta fram godis och cola. Ciao



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 30 april 2014 08:11

Okej det var ett tag sen jag skrivit har inte orkat och sen vet jag inte vad jag ska skriva om. Idag är sista skoldagen för den här v för imorgon är det första maj och fredag är det ju klämdag så då är jag ledig då med. Månaderna går fort nu det är r...

Av Moa - 13 april 2014 11:40


Igår så fick Aragorn komma ut till skogen för första gången, och det älska han. Han käka en massa granris och enris och så lingonris. Tog med mig lingonris hem , mamma fixa lingonriset. Han va trött sen hela dagen och kvällen när han kom hem hehe. ...

Av Moa - 2 april 2014 14:55

Haha jag är trött som vanligt sitter här och undrar vad fan man ska göra. Orkar knappt nå för jag är så trött. Har i alla fall kollat om det kommit nå ny information om GTA V till pc och när sims 4 kommer ut men ingen nytt blir ju så less.   Igår...

Av Moa - 27 mars 2014 05:56

Idag är det torsdag och då är det stallet som gäller därför man är uppe så här tidigt blä. Jag skulle helst vilja sova nu och önskar man var ledig imorgon men nä.   Har precis fångat in Aragorn för när jag skulle lägga in maten i hans matskål och...

Av Moa - 20 mars 2014 06:02

Idag är det torsdag och det är skönt, ska ju vara i stallet idag och få rida hihi. Haha får väl se om jag får lika ont som förra v för ja har då aldrig fått så ont när jag ridit ärligt talat nån gång.   Hoppas det är en god mat på skolan den här ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards