Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Dag 8

Av Moa - 26 februari 2014 14:57

Idag så va jag i fjöset igen. Gjorde typ det vnliga men gillar inte när chefen jobbar för hon gör verkligen på annorlunda sätt i fjöset och snabbare än den andra tjejen som tar det lite lugnare. Med chefen blir jag klar vid typ 8 och med den andra tjejen är jag typ klar när fikat är.


Hjälpte en jobbare att hålla säcken så att han kunde hälla i korn i säcken sedan vid halv 9 typ var det fika och då tog jag min lunch istället, ville ha den. Efter fikat körde vi de sista jävla lasset finally.


När det var sista lasset så tog jag hand om Bea tills dom kom tillbaka för att Bea skulle köra fritidsungar så då följde även med på turen. Tur att det inte tog så jävla långt tid för fan vad kallt det var då. Jag höll ju fan på att frysa ihjäl ju haha. Men det var roligt och åka en hästtur igen.


Nu är det bara två dagar kvar av praktiken sedan lov fan så jävla skönt det ska bli. Få sova ut en hel del hahaha.

Imorgon är det torsdag och då blir det möte med kuratorn skoj skoj.


Nu ska jag lägga ut bilder på mitt hår igen hur det ser ut utan lockarna då hehe, Bea och på den tomma härliga platsen där skiten var förut hihi. De är lite på bilderna men de tog jag innan sista lasset.


                 

Nu ska jag ta på mig en tröja och ska äta resten av matlådan för är lite hungrig.


Ciao





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 30 april 2014 08:11

Okej det var ett tag sen jag skrivit har inte orkat och sen vet jag inte vad jag ska skriva om. Idag är sista skoldagen för den här v för imorgon är det första maj och fredag är det ju klämdag så då är jag ledig då med. Månaderna går fort nu det är r...

Av Moa - 13 april 2014 11:40


Igår så fick Aragorn komma ut till skogen för första gången, och det älska han. Han käka en massa granris och enris och så lingonris. Tog med mig lingonris hem , mamma fixa lingonriset. Han va trött sen hela dagen och kvällen när han kom hem hehe. ...

Av Moa - 2 april 2014 14:55

Haha jag är trött som vanligt sitter här och undrar vad fan man ska göra. Orkar knappt nå för jag är så trött. Har i alla fall kollat om det kommit nå ny information om GTA V till pc och när sims 4 kommer ut men ingen nytt blir ju så less.   Igår...

Av Moa - 27 mars 2014 05:56

Idag är det torsdag och då är det stallet som gäller därför man är uppe så här tidigt blä. Jag skulle helst vilja sova nu och önskar man var ledig imorgon men nä.   Har precis fångat in Aragorn för när jag skulle lägga in maten i hans matskål och...

Av Moa - 20 mars 2014 06:02

Idag är det torsdag och det är skönt, ska ju vara i stallet idag och få rida hihi. Haha får väl se om jag får lika ont som förra v för ja har då aldrig fått så ont när jag ridit ärligt talat nån gång.   Hoppas det är en god mat på skolan den här ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards