Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Aragorn

Av Moa - 23 februari 2014 10:15

I fredags så skrev jag ju att jag skulle ta ut Aragorn och det gjordet jag hehe. Han tyckte det var roligt och så men kopplet var väl inte de roliga när det ramla av eller trassla sig, Speciellt inte när man skulle försöka få på de igen då han höll på springa iväg eller sprattla typ. Då var det inte lätt och ta på det igen.


Har lite bilder och filmklipp på han som ni ska få se med. Efter ett tag så låg han i ett ställe typ hela tiden då var han frysen tror ja så tog in han och frotera han med en handduk, så att han inte skulle vara så blöt när han kom in i buren igen.


                        Här är lite bilder på Aragorn jag älskar bilden är han står upp och kollar mot mig. Haha och så en bild på mig :P


Här kommer tre videosar när han är ute också.



 
 

Japp här är lite om Aragorn.


I lördags så var jag på bästa Big Papa´s och käka de är inte långt där jag bor utan tar väl 5 min kanske och gå dit hehe. Jag käka en kebabtallrik fy fan var en jävla stor portion kan jag säga de enda jag spara var köttet och det var ju inte jättemycket då.


       

Här kommer lite bilder, löken och fefferonin var det enda jag inte ville ha för det gillar jag inte. En mild sås blev det till för gillar inte starka såser och så.


Nu ska jag spela lite för nu har jag uppdaterat bloggen lite hehe.
Ciao


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 30 april 2014 08:11

Okej det var ett tag sen jag skrivit har inte orkat och sen vet jag inte vad jag ska skriva om. Idag är sista skoldagen för den här v för imorgon är det första maj och fredag är det ju klämdag så då är jag ledig då med. Månaderna går fort nu det är r...

Av Moa - 13 april 2014 11:40


Igår så fick Aragorn komma ut till skogen för första gången, och det älska han. Han käka en massa granris och enris och så lingonris. Tog med mig lingonris hem , mamma fixa lingonriset. Han va trött sen hela dagen och kvällen när han kom hem hehe. ...

Av Moa - 2 april 2014 14:55

Haha jag är trött som vanligt sitter här och undrar vad fan man ska göra. Orkar knappt nå för jag är så trött. Har i alla fall kollat om det kommit nå ny information om GTA V till pc och när sims 4 kommer ut men ingen nytt blir ju så less.   Igår...

Av Moa - 27 mars 2014 05:56

Idag är det torsdag och då är det stallet som gäller därför man är uppe så här tidigt blä. Jag skulle helst vilja sova nu och önskar man var ledig imorgon men nä.   Har precis fångat in Aragorn för när jag skulle lägga in maten i hans matskål och...

Av Moa - 20 mars 2014 06:02

Idag är det torsdag och det är skönt, ska ju vara i stallet idag och få rida hihi. Haha får väl se om jag får lika ont som förra v för ja har då aldrig fått så ont när jag ridit ärligt talat nån gång.   Hoppas det är en god mat på skolan den här ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards