Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Trött

Av Moa - 27 mars 2014 05:56

Idag är det torsdag och då är det stallet som gäller därför man är uppe så här tidigt blä. Jag skulle helst vilja sova nu och önskar man var ledig imorgon men nä.


Har precis fångat in Aragorn för när jag skulle lägga in maten i hans matskål och pinne där ja sätter i broccolin så gick ju han ut så man fick ju ut på kaninjakt i några min. Men nu äter han sin broccoli för det älskar han haha.


Igår fyllde ju mamma år och det va en trevlig dag. Haha va rastlös på att få tårta men sen jag fick den var jag verkligen nöjd kändes som man gick upp flera kg efter den biten :P.


Sedan på kvällen så käka vi på Sammurai även där var jag ivrig för var ju så hungrig haha. Men supergott var det.
Aragorn fick även vara ute 2 h igår har han aldrig varit men han är inte ute så ofta heller pågrund av att ja orkar knappt när jag kommer hem från skolan är dötrött hela tiden typ. Men eftersom jag var ledig igår så tog jag chansen och släppa ut han ett tag.


Ikväll om min kompis kommer hem och klipper min mamma så kommer ja tycka synd om henne för jag kommer va trött ikväll och då är ja typ hyper och snurrig i huvudet haha. Det har jag varit varenda torsdag.


Nu ska jag göra mig iordning så jag kan gå ut till bussen haha fick ju stress när Aragorn gick ut för tänkte jaha de här kommer ju ta tid men det gjorde det inte.


Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 30 april 2014 08:11

Okej det var ett tag sen jag skrivit har inte orkat och sen vet jag inte vad jag ska skriva om. Idag är sista skoldagen för den här v för imorgon är det första maj och fredag är det ju klämdag så då är jag ledig då med. Månaderna går fort nu det är r...

Av Moa - 13 april 2014 11:40


Igår så fick Aragorn komma ut till skogen för första gången, och det älska han. Han käka en massa granris och enris och så lingonris. Tog med mig lingonris hem , mamma fixa lingonriset. Han va trött sen hela dagen och kvällen när han kom hem hehe. ...

Av Moa - 2 april 2014 14:55

Haha jag är trött som vanligt sitter här och undrar vad fan man ska göra. Orkar knappt nå för jag är så trött. Har i alla fall kollat om det kommit nå ny information om GTA V till pc och när sims 4 kommer ut men ingen nytt blir ju så less.   Igår...

Av Moa - 20 mars 2014 06:02

Idag är det torsdag och det är skönt, ska ju vara i stallet idag och få rida hihi. Haha får väl se om jag får lika ont som förra v för ja har då aldrig fått så ont när jag ridit ärligt talat nån gång.   Hoppas det är en god mat på skolan den här ...

Bur

Av Moa - 18 mars 2014 07:52

Det var ett tag sen jag skrev har inte orkat typ men nu ska jag väl sammanfatta lite vad som har hänt. I helgen fixa vi äntligen buren och det va då grymt skönt i v ska mamma köpa lila färg så jag kan måla Aragorns hus hihi. Men buren blev jättebra o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards