Alla inlägg den 2 mars 2014

Lov

Av Moa - 2 mars 2014 11:20

Har bara vilat i helgen typ och så har man lov och det är jävligt skönt. I fredags la jag mig jäkligt tidigt vid 7 tiden typ hehe kolla lite tv sedan börja jag somna till, när jag vaknade till igen så gick jag upp och släckte överallt och så drack jag cola och sedan la jag mig igen. Haha kom inte ihåg om jag gick på toa först innan jag la mig.


Har spelat sims och kollat på förhäxad typ bara. Kollat efter lite mods till sims med så det blir roligare haha. Haft modsen förut men ändå. Igår köpte mamma grillad kyckling äntligen så jag kunde göra min kycklingsallad som jag velat haft i flera v nu haha.


Igår blev det min vanliga sena natt typ för att jag har ju fått vila ut så nu orkar man ju vara sitt vanliga jag igen haha. BLev väl typ runt 2 jag la mig typ.


Idag blir det inte så mycket än typ sims och förhäxad. Förhäxad är så bra och Piper är den roligaste tycker jag och sen kommer Phoebe typ. Prue är mer seriös av sig typ men hon kan vara roligt ibland. Men nu ska jag ta lite sallad med baguette och så kolla på förhäxad ett tag, för sedan blir det sims.


Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards