Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Moa - 20 mars 2014 06:02

Idag är det torsdag och det är skönt, ska ju vara i stallet idag och få rida hihi. Haha får väl se om jag får lika ont som förra v för ja har då aldrig fått så ont när jag ridit ärligt talat nån gång.


Hoppas det är en god mat på skolan den här v för det var det inte förra torsdagen nån jävla kebab som verkligen inte var kebab , nån kall ris till de och de andra var nån fisk och så potatis.


Sedan har man historia och efter den har jag möte med kuratorn. Har den 14.20 eftersom ja är i stallet annars brukar jag ha den kl 11.


Sedan när jag ska ta bussen hem ska jag stanna i lugnvik OQ eller hur fan OQ stavas nån mack i alla fall och där ska ja och mamma kolla om det är nå bra godis vi vill ha , annars köper vi väl typ nån annanstans.


Imorgon ska jag till djurmagazinet med skolan snacka om annoying är ju ledig på fredagar vill gärna hålla de haha. Fredagar är bäst antingen en kort skoldag eller helt ledig så man får njuta av fredag.


Nu är det snart dags och gå ut och nu har man gjort allt man brukar göra på morgonen så det är ju bra hehe.


Jag undrar faktiskt om jag får rida på Duplo den här v också eller om jag får testa någon annan. Jaja Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards