Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Moa - 25 januari 2014 19:49

Jahapp då har man en blogg igen haha , vet inte hur många ggr ja har börjat blogga sen inte orkat helt enkelt. Kommer lägga in en massa om vad som händer i mitt liv , inte mycket som händer kanske men men :P. Har en mellerudskanin i alla fall älskar han som fan heter Aragorn och han har jag köpt från min skola, ångrar då inte de en sekund , han är mer tam och normal än dom andra cp kaninerna man haft haha :P.


Men alla ni sims älskare kan gärna ge tips,råd och andra roliga saker , och vad ni gör för skoj på de hehe. Har en sim just nu som vill resa till kina, egypten och frankrike , hennes livslånga önskning är att undersöka 6 gravkammare helt på varje resemål. Skulle vara tacksam om nån kunde skriva vad alla platser heter som är gravkammare så jag vet hur många ja har gjort på varje plats. Skriv då liksom så här Kina: namnen på platserna och så Egypten: namnen, aa så jag inte blir förvirrad haha.


Ska försöka hitta platserna själv nu förhoppningsvis hehe.


Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards