Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Moa - 30 januari 2014 08:59

Tjohoo idag är det äntligen torsdag fan va skönt sen har man helg tjohoo lyckliga dansen typ haha. Kl 11 ska jag prata med kurator och sedan käka lunch undrar vad det blir idag då får kolla. Gårdsrestaurangens stek med hasselbackspotatis och citronbasilikasås och Ratatouillepasta med chorizosalami aa de vad det är idag vetefan vad man ska välja blir väl det med potatis. Börjar kl 1 idag egentligen om jag inte hade kurator men har så roligt på de så gör inget att jag kommer tidigare hehe. Kl 1 har jag historia det är typ drygt stressa sig igenom en lektion typ fler klagar men han säger att det är såå jo men tjena har då aldrig stressat mig igenom en historia lektion som hans då. Ja sedan har jag hästkunskap det är ju åtminstonde bättre hehe. Sedan slutar man för dagen sedan har man heeeeelg hihi.

Idag kanske jag ska åka skidor haha det blir nog roligt när mamma filmar mig och asgarvar . Nu är det några min kvar tills jag ska åka så ska äta lite innan jag sticker till bussen. Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards