Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Moa - 29 januari 2014 14:57

Nu sitter man här vid datorn igen skönt som fan. Idag på entreprenören så skulle ja ha kunnat sova längre ju för som sagt man gör inte ett skit på den såå drygt. Ja sen hade jag lunch ja tog korvstroganoff och ris och några hårdmackor. Jag vet inte vad dom mackorna heter men dom är för jävla goda och äta asså. Sen runt 7 över 12 så gick jag mot idrottshallen , när ja kom fram fick jag vänta några min på att läraren skulle öppna dörren in till hallen hehe. Vi gick tre varv sen lite styrketräning och eftersom vi var så få fick vi välja mellan badminton och köra styrketräning med maskiner då då. Jag valde såklart badminton de är jävligt kul de. Sen efter lektionen så fick vi reda på att dom som ville ha högre betyg åker skidor nästa ons och dom andra som ja vill bara ha typ E får köra styrketräning. Blev sååå glad liksom då slipper jag åka skidor tjohoooo. Nu känns de som att man kan fan sova i ett halvår eller nått haha är såå seg- Hihi en godispåse skulle ju inte sitta fel haha. På fredag ska jag in på djurmagazinet och kolla efter nån leksak och koppel till Aragorn. För då kan vi vara ute och då behöver jag inte oroa mig att han kissar typ på golvet eller så då kan han få vara ute och hoppa och hålla på ett bra tag liksom. Nu vet jag inte vad jag ska göra för sims orkar jag fan inte starta typ haha. Ciao

Av Moa - 29 januari 2014 08:11

Idag när jag skulle kliva upp vid 7 så tänkte jag nä orkar inte idag men tänkte lika bra och gå upp och gå till skolan. Nu nyss fixade man mat åt Aragorn hehe majskolv, paprika äpple och morot fick han idag hehe. Går ingen nöd på Aragorn inte hehe. Imorgon är de sista skoldan för v så jädrans skönt så man kan få ta helg och sova hehe. Har varit så trött hela v. Nu har jag käkat en macka och lite mjölk så jag får i mig lite i alla fall. Ska kolla vad det blir för mat på skolan. Välja mellan Korvstroganoff och ris och klyftpotatis och älgfärsbiffar, de funka väl men finns ju godare maträtter som spagetti och köttfärssås hihi. Den va inte så jättebra igår faktiskt skulle ha varit mer såsig typ och så inte så stark. Den gick ju och äta och den va ju inte så stark att man storkna då hehe. Idag är de entreprenörskaps lektion på skolan jävla skitlektion ingen gillar den lektionen typ man gör inget heller haha, fixar med ett företag typ som tur va så har vi bara ett säljtillfälle kvar sen så är vi klara med de i alla fall tack och lov. Sen har vi idrott bajs de också hatar de. Men nästa v ska de kanske vara prov i skidor och de hatar jag som fan. skidor suger så in åt helvete och tråkigt och man ramlar och håller på. Skidor går i kors typ så man får ta av sig och rätta till dom sen gråter man och sen blir läraren sur för man tar av sig dom typ cp lärare haha. Men men nu ska jag ta och klä på mig och gå ut och ställa mig och vänta på bussen. Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards