Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Moa - 25 februari 2014 12:36

Idag var min handledare äntligen på jobbet igen haha andra gången vi träffas på typ hela min praktik. Ja va i fjöset som vanligt var nere oss fåren idag också. Idag städa vi bort hö och halm såg låg ute i hagen hos fåren och getterna.


Ja sen fika man vid kl 9, sedan gjorde vi klart de lilla i getternas hage och sen körde vi tre lass med skit. För sedan behövdes släden repaperas typ. Det blev lunch käka inget var inte så hungrig. Satt där ett tag var ganska trött. Imorse mådde jag inge bra må illa , huvudvärk och jävligt seg. Det är tur man bara går till lunch.


Jag ringde kuratorn idag ville ha ett möte innan lovet så kl 1 på torsdag är det möte. Haha det var länge sen nu jag var på skolan hehe.


Ja nu har jag äntligen fått bilder på bockarna. Så ska lägga ut. Kom på att igår klippte jag mig det ska ni också få se hur det ser ut men jag har inte dom här lockarna för de försvann ju med duschen igår. Så nu har jag bara rakt typ hehe.
 Aja skitsamma orkar inte skriva så mycket mer är dötrött.


                 

Några bilder på bockarna och så bild på hur mitt hår ser ut.


Ciao





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards