Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Moa - 13 februari 2014 18:24

Har inte orkat skrivit någonting precis är som sagt sjuk. I onsdags gick jag upp kl 6 gick in i duschen i duschen bröt jag ihop även efteråt och orka verkligen inte gå så stannade hemma igår och idag. För nästa v och v därpå har jag praktik och ska vara på Jamtli.


Det värsta egentligen med förkylning är typ täppt i näsan och snorigheten, typ huvudvärk och halsonta kan man ju bota bort snabbare hehe. Kan ju bota bort täpptheten ett tag genom att ta nässpray men man vaknar ju ändå med att man är täppt igen och kan knappt andas haha. Idag tog jag faktiskt nässpray för jag var lite täppt på förmiddagen.


Nu ska jag lägga mig i sängen för är typ jätteseg, må illa och har lite huvudvärk men har tagit huvudvärkstablett så förhoppningsvis går huvduvärken över. Får se om man sover något sov inte så mycket idag.

Jaja Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards