Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Moa - 20 februari 2014 14:07

Idag så börja jag ju kl 7 som vanligt på praktiken. Börja med och vara i fjöset som vanligt. Mata korna , hönsen, getterna och fåren, kaninen. Vi hade en praktikant till idag som var med och hjälpte till så idag gick allt mycket snabbare hehe. Hon var kvar till kl halv 9 typ. Hon kommer även imorgon.


Sedan när vi var klara i fjöset och släppt ut getterna, så tog vi bort en låda ur hagen där dom har höet i, för att getterna kan hoppa upp på den och hoppa ut ur hagen hehe. En har redan gjort det några ggr tror ja men har inte sett de.


Sedan fikade vi och eftersom jag skulle äta ute så hade jag bara en macka och en yoghurt, brukar annars ha två mackor och yoghurt. Maten ute var jättegod hihi :P.


Jaja sedan efter fikat så tog en in Blacka så borsta ja henne, för vi skulle köra skit idag med. Vi körde fem lass men var med på bara första och sista lasset, för att jag skulle pyssla om med Bea lite.


Jag borsta och masserade henne lite, och så gav jag henne lite hö hihi.


Efter lasset så var de lunch typ och då fick jag sluta haha. Kl var typ bara 10.50 så sluta ju mycket tidigare idag. Jag åkte då hem för att jag skulle hinna duscha innan jag käka ute.


Efter att jag hade käkat så köpte jag en penna med ett troll på skaftet hehe jättecool. Mamma köpte även en cola åt mig men jag har inte tagit den än. Har tänkt mig att jag skulle kunna ta med den imorgon och dricka på jobbet, om jag orkar hålla mig rättare sagt. För bäst imorgon för då är det fredag och få får jag godis och cola så de är ju jättebra om jag dricker den imorgon.


Min kropp gör ju hur ont som helst nu. Men tänker inte lägga mig förns jag verkligen kan slappa för dagen, ska ju på en grej om ett tag.       Haha såg en död skata idag vid skithögen tyckte det såg lite roligt ut. :P


Min goda mat och man är sååå mätt nu hehe.

Pennan jag köpte det är tur man kan ta loss trollet så man kan sätta på den på en annan penna. :P


Nu ska jag bädda sängen så när jag är hemma igen kan jag typ lägga mig i den för kommer inte orka så mycket idag heller. Låg i sängen precis typ hela dagen och haha ja till jag skulle upp nästa dag.


Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards