Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Moa - 19 februari 2014 12:30

Idag är de då dag 3 jag har praktik. På morgonen så gjorde jag samma sak som igår typ, gav fåren , hönsen, getterna och korna mat. Men idag sopa jag golvet , gav den där kaninen i fjöset sallad och lite nytt spån och så mocka jag åt henne. Vi släppte ut getterna som vanligt och bockarna då. Tog även bilder på flera av djuren idag. Några bilder blev mörka och vissa djur va inte så stilla haha.
Gav även sallad till kaninerna i stallet men de gjorde jag innan jag gick till bussen glömde ju bort de hela tiden.


Kl 9 var det frukost som vanligt, och efter det tog vi ut Blacka ur hagen för hon skulle jobba igen så hon blev borstad och sen la man på selen på hästen som är till släden. Vi skulle som sagt köra skit idag igen, den här gången 5 ggr.


När det var klart så tog vi en tur med Bea det var mysigt och skönt , och jävligt roligt bästa stunden på hela dagen typ haha.


Här kommer lite bilder :P.


                                                                        Just de kom ju på att jag fick ju ta bort äggen ur hönsens bon och väga äggen. Var 2 st ägg den dagen och medelvikten på äggen var 41.5
Den här v har varit skön har fått sluta vid lunch hehe och det klagar man ju då inte på :P.


Nu ska jag lägga ut dom sista bilderna på fb. Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards