Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Moa - 1 februari 2014 13:47

Ja då har man duschat och gett Aragorn mat då. Nu sitter man här vid datorn och är på g att spela Dragon Age 2 hade lust igår att börja i tors sen har jag bara suttit och spela. Monstret i deep road expedition klarade jag inte förut när jag spela men hade spelets nivå på cascual den här gången och inte på normal fan så lätt det var och döda den jäveln hihi. Vet inte om de även var att jag också bara hade typ rogue och warrior och en mage den här gången. Första gången hade jag bara min spelare som var warrior och tre mages typ haha ja jag älskar mage för dom är så bra när det kommer mycket fiender så kan dom typ frysa ner eller skicka en eldstorm typ och en massa hihi. Nästa gång faktiskt när jag spelar så ska jag vara själv en mage, men som synd är så dör då systern i spelet älskar spelarens syster, men har aldrig testat och se hur brodern är som person hehe, blir kul och testa. Men först ska jag spela klart med den här gubben först. Men nu ska jag spela och käka de bästa som finns GODIS hihi. Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards